Fekete-erdő kocka




 Tészta:
4 tojásból kakaós piskótát sütöttem nagy tepsiben, sütőpapíron. Amikor kihűlt, három egyenlő részre vágtam.

Töltelék:
4 dl tej
1 csomag Fekete-erdő pudingpor
2 evőkanál cukor
4 dl poharas habtejszín
20 dkg mirelit meggy
5 dkg porcukor
5 dkg étcsokoládé

Díszítés:
tejszínhab
csokoládéforgács
meggyszemek

A pudingot a szokásos eljárással felfőztem és kihűtöttem. A tejszínt habbá vertem, majd hozzáadtam a porcukrot. Az alsó lapot a kihűlt puding felével megkentem, erre simítottam egy sor tejszínhabot, majd a habot kiraktam meggyszemekkel. Rátettem a következő lapot, majd erre is ugyanúgy krém, hab és meggy következett. A harmadik lappal pedig beborítottam. Pár órára a hűtőbe tettem. Amikor már a krém megdermedt, tejszínhabbal az oldalát és a tetejét is megkentem. A csokoládéból forgácsot vagdaltam és a torta tetejét ezzel, valamint meggyel és tejszínhabrózsákkal díszítettem.

Domján Mária receptje.




Forrás és még több recept: http://webcukraszda.hu/fekete-erdo-kocka-2/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html