NUTELLÁS KRÉMDESSZERT


Megosztás

 
Nyomtasd ki! Print Friendly and PDF


NUTELLÁS KRÉMDESSZERT

14 db babapiskóta
1 dl langyos tej
vanília puding 6 dl tejből cukorral (nálunk ez 1 zacskó vaníliapuding)
20 dkg nutella
3 dl tejszín
2 marék pirított mogyoró

Egy tálat kiraktam a babapiskótával és megkentem őket a langyos tejjel.
Rásimítottam a vaníliapudingot és megszórtam a mogyoró felével és behűtöttem.
A nutellát felvertem a tejszínnel és ahogy a puding megszilárdult, rákentem.
Megszórtam a maradék mogyoróval és jól behűtöttem.
Másnap szépen szeletelhető. (Én még aznap szeltel meg, azért nem tökéletes a szelet, de másnapra az lett!)

Ha neked is tetszett a recept, oszd meg másokkal! Köszönjük!
Forrás és még több receptek:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html